Prats de Lluçanès. De la Font de les coves a St Pere del Grau

Photo ofPrats de Lluçanès. De la Font de les coves a St Pere del Grau Photo ofPrats de Lluçanès. De la Font de les coves a St Pere del Grau Photo ofPrats de Lluçanès. De la Font de les coves a St Pere del Grau

24 minutes
49 minutes
November 10, 2018
November 2018

near Prats de Lluçanès, Catalunya (España)

Passejada matinal per fer amb nens i nenes petits (2 a 4 anys). Tot el camí és planer i clar. Comencem la caminada a la Font de les Coves, on hi deixem el cotxe. El camí ens retorna cap a Prats de Lluçanès per agafar el camí que porta cap a St Pere del Grau. La tornada la hem fet pel mateix camí. És un recorregut curt i senzill molt aconsellable per fer amb nens i nenes. Nosaltres avui l'hem fet amb en nen de 2 anys, que ha caminat gairebé tota l'estona, i un de 11 mesos a la motxilla. Només cal estar atent en un moment que cal travessar la carretera.

Font de les coves: http://pratsdellucanes.cat/turisme/senders-locals/font-de-les-coves/

Sant Pere del Grau: https://pratsdellucanes.cat/turisme/senders-locals/sant-pere-del-grau/

Alzina a la zona d'aparcament de la Font de les Coves

El primer tram, fins arribar a aquest pont, és un camí ample i pla que ens acosta a Prats de Lluçanès, a tocar del camp de futbol.

En aquest punt cal travessar la carretera amb molt de compte.

El camí passa per un bonic bosquet d'alzines