Pont Vell i Torre dels Soldats - Avinyó (Bages)

Photo ofPont Vell i Torre dels Soldats - Avinyó (Bages) Photo ofPont Vell i Torre dels Soldats - Avinyó (Bages) Photo ofPont Vell i Torre dels Soldats - Avinyó (Bages)

38 minutes
47 minutes
February 28, 2021
February 2021

near Avinyó, Catalunya (España)

Iniciem la ruta Avinyó i ens dirigim cap al pont Vell. Anem seguint les indicacions de la Torre dels Soldats, no te pèrdua.
Abans d'arribar a la Torre, trobarem una part de bosc amb els arbres pintats i poc després ja veurem la Torre.

Un cop visitada la Torre dels Soldats, tornem sobre els nostres passos

La ruta es no te dificultat, però es pràcticament tot pujada.
-------------------------

[Cas] Iniciamos la ruta en Avinyó y nos dirigimos hacia el puente Viejo (pont Vell). Vamos siguiendo las indicaciones de la Torre del los Soldados (Torre dels Soldats), no tiene perdida. Antes de llegar a la Torre, encontraremos una parte del bosque con los árboles pintados y poco después ya veremos la Torre.

Una vez vistada la Torre, volveremos sobre nuestos pasos.

La ruta no tiene ninguna dificultad, pero es casi toda subida.

Intersecció

En un dels punts (no se segur si es aquest) hem d'obrir la ports per seguir el camí Recordeu tornar a tancar!!