Poble Nou del Delta

February 19, 2022
February 2022

•   3.7 1 review

near el Poble Nou del Delta, Catalunya (España)

Caminada circular sortint des de l'encreuament de Ctra de les Salines del Poblenou del Delta seguint el circuit 1 per bicicletes que ens porta a la Ctra. del Mig que va paral.lel a la costa i el seguim fins a la porta del camí dels regants. La creuem i ja en direcció a la costa, entre dos camps d'arròs, doncs no hi ha camí, veiem i ens acostem a la Torre de Sant Joan. La tornada la fem resseguint la costa fins el Canal de la Panxa. Creuem el pont i agafem un corriol que voreja la tanca d'una finca al costat del canal i que ens porta altre cop a la Ctra del Mig i retornem cap el poble.
Pel camí hem pogut veure a la bahía dels Alfacs flamencs, bernats pescaires, corb marins, fotxes, ànecs coll verds, esplugabous, gavines...

• Photo of JaumeRibas
    JaumeRibas May 2, 2022

Lloc magnífic, algun lloc hem tingut que pasar per la mitjancera de 2 camps

• Photo of Montse Castañé
    Montse Castañé May 2, 2022

És cert, pensava que ho havia especificat. Ara ho he afegit