Poblat medieval de Canyelles (Vilajuiga)

Photo ofPoblat medieval de Canyelles (Vilajuiga) Photo ofPoblat medieval de Canyelles (Vilajuiga) Photo ofPoblat medieval de Canyelles (Vilajuiga)

December 29, 2013
December 2013

•   4.3 1 review

near Canyelles, Catalunya (España)

Tarda de diumenge esplèndida per anar fer una volteta amb la familia i els companys, tot passeigant els gossos. Hem deixat el cotxe a la sortida de Vilajuiga, a la carretera que puja a Sant Pere de Roda, hem agafat una pista que resegueix la línea de tren, fins que aquest s'endinsa a la muntanya. A un kilometre ens hem aturat per admirar unes inscultures rupestres dibuixades en unes pedres i hem seguit pujant per un corriol amb una mica de pendent que ens portaría al coll de Canyelles, a mitga ascensió hem agafat una pista i hem girat a ma dreta reseguint un camí utilitzat per la companyia eléctrica per tirar línies i hem seguit els pals electrics fins a trobar el poblat medieval de Canyelles. Unes fotos entre les restes dels murs que conformaven el poblat i de tornada cap als cotxes.

Inscultures rupestres

Aturada per contemplar restes prehistòriques gravades i pintades a les pedres

Creuament

A mitja ascensió al coll de cabanelles hem agafat una pista, des d'aqui tenim vistes sobre Llançà i la posta de sol a la plana

Poblat medieval

Restes del Poblat medieval de canyelles

Posta de sol

Posta de sol, ja de tornada.

• Photo of Josep del Rio Garriga
    Josep del Rio Garriga Jan 14, 2019

Gràcies a la vostre ruta, he pogut arribar a trobar les Inscultures de Canyelles, així com el poblat.
    Desgraciadament els matolls quasi han tapat el camí de les inscultures que gràcies a les coordenades de la foto que vareu publicar, me va resultar fàcil de trobar.
    Moltes gracies!!
    Petita, però mol agraïda ruta pel entorn de Vilajuïga.