Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Volcà sta Margarida - Fageda d'en Jordà - Volcà Croscat) Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Volcà sta Margarida - Fageda d'en Jordà - Volcà Croscat) Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Volcà sta Margarida - Fageda d'en Jordà - Volcà Croscat)

August 18, 2014
August 2014

near Sant Miquel Sacot, Catalunya (España)

És un circuit circular que parteix de l'aparcament de Sta. Margarida situat a la carretera GI-524, al llarg del recorregut trobem pals indicadors que ens van conduint las diferents punts d'interés, començant pel volcà de Sta Margarida, el circuit ens condueix a la base del cràter on hi ha l'ermita de Sta. Margarida, continuem seguint les indicacions per un camí que ens condueix fins St. Miquel de Sacot, d'aquest pun comencem un descens fins la Fageda d'en Jordà, passant per davant de la Cooperativa. En aquest punt es poden fer visites concertades excepte els dilluns, passada la Fageda trobem un punt d'informaqció on es poden comprar tickets per fer una volta amb carro, nosaltres vam continuar a peu donat la volta al croscat i jus abans d'arribar a l'aparcament d'inici ens vam derivar seguint l'itinerari 15 fins al Gredera del Croscat, no vam poder fer el cim del volcà ja que actualment esta prohibit segons ens van informar. Assolida la gredera desfem el camí fet fins elpunt d'inici.

Al llarg del traçat no hi ha cap font. Es correspon a l'itinerari 1.