PN zona volcànica Garrotxa ( Àrea de Xenacs - Mirador de Puig Rodó)

Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Àrea de Xenacs - Mirador de Puig Rodó) Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Àrea de Xenacs - Mirador de Puig Rodó) Photo ofPN zona volcànica Garrotxa ( Àrea de Xenacs - Mirador de Puig Rodó)

August 18, 2014
August 2014

near les Preses, Catalunya (España)

Aquesta ruta és adient per tenir un primer contacte amb el Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa, consisteix en pujar dins l'àrea recreativa dels Xenacs sortint del poble de Les Preses, l'accés és per pista asfaltada i hi podem pujar en cotxe fins l'aparcament que esta situat al final de la pista. En aquest punt podem fer una ruta circular que ens porta fins el Puig Rodò on tenim unes vistes panoràmiques de tot el parc, les muntanyes de l'Alta Garrotxa, el Canigó i d'Olot.

El camí d'accés no és mlt ample amb el que s'ha de parar molt de compte ja que ens podem creuar amb altres vehícles.

Hi ha un sender d'aventura on els nens poden coneixer la fauna d'aquest entorn. Al llarg del traçat no hi ha fonts.