Photo ofPlatja de la punta del Bol Roig, a l Escala , des de la Punta Grossa, a tocar el camping Illa Mateua. Photo ofPlatja de la punta del Bol Roig, a l Escala , des de la Punta Grossa, a tocar el camping Illa Mateua. Photo ofPlatja de la punta del Bol Roig, a l Escala , des de la Punta Grossa, a tocar el camping Illa Mateua.

37 minutes
59 minutes
July 30, 2021
July 2021

near els Riells, Catalunya (España)

Platja situada a la zona de "Montgrí", a prop de les antigues bateries de costa de la Clota, amb aquest cas hi accedim des de la punta Grossa, seguim el GR92, , que va resseguint de l'est a l'oest, les formes d'una costa atormentada per el vent de la Tramontana i que permet trobar uns recons genials amb unes aigües netes i carregades de vida.
És la zona denominada del Salpaig.
No sont platjes de sorra, fàcils d'accedir amb cotxe, però pot ser per això conservent el encant de lo natural.
En uns tres quilòmetres , d'anada i tornada, permetran gaudir d'una bonica passejada i refrescarnos en un lloc genial.

PictographBeach Altitude 180 ft

Platja de Cap de Bol Roig

'Camí de tornada seguint el GR92

Photo ofVistes espectaculars des de els acantilats Photo ofVistes espectaculars des de els acantilats Photo ofVistes espectaculars des de els acantilats

Vistes espectaculars des de els acantilats

Photo ofAlgunes estones sota l'ombra dels arbres.. ens be molt bè Photo ofAlgunes estones sota l'ombra dels arbres.. ens be molt bè Photo ofAlgunes estones sota l'ombra dels arbres.. ens be molt bè

Algunes estones sota l'ombra dels arbres.. ens be molt bè

PictographCave Altitude 50 ft

Photo ofAqui podem veure el que queda de l'antiga Roca de la Bota Photo ofAqui podem veure el que queda de l'antiga Roca de la Bota Photo ofAqui podem veure el que queda de l'antiga Roca de la Bota

Aqui podem veure el que queda de l'antiga Roca de la Bota

Photo ofAcantilats segons cop perillosos, a la punta del Cinc Sous Photo ofAcantilats segons cop perillosos, a la punta del Cinc Sous Photo ofAcantilats segons cop perillosos, a la punta del Cinc Sous

Acantilats segons cop perillosos, a la punta del Cinc Sous

Tot el camio es a prop del mar