Plana de l'Espinal

43 minutes
February 27, 2021
February 2021

near Santa Agnès de Malanyanes, Catalunya (España)

Distret itinerari per la Plana de l'Espinal, una zona rural i boscosa de la Serralada Litoral, entre la collada de Parpers i l'urbanització Sant Carles de La Roca del Vallès.

La ruta és fàcil de seguir. La primera part transcorre per una pista ample. Seguidament ve un tram per un corriol entre pins, molt agradable i tranquil. Els darrers 700 metres són de pujada constant.

El vehicle es pot deixar al final de l'avinguda del Maresme (al Google maps diu Camí dels Contrabandistes), just quan comença la pista de terra.

Aparquem i seguim recte per la pista

A pocs metres trobaràs els senyals que indiquen que entres al Parc de la Serralada Litoral.

Veuràs les ruïnes de la masia de Ca l'Espinal.

PictographIntersection Altitude 922 ft

PictographIntersection Altitude 948 ft

PictographIntersection Altitude 938 ft

Seguim amunt per l’esquerra

Aquí comença una pujada constant fins al final de l'itinerari. Mentre camines, observa a la teva dreta una peculiar casa amb una porxada circular. És la Casa Rodona. Et recomano que després t'hi acostis amb el cotxe, ja que de prop et sorprendrà encara més.