Photo ofPlaça del Sortidor - Miramar - Mirador de l'Alcalde - Camí del Mar - Estadi Olímpic - MNAC - Jardins - Plaça del Sortidor Photo ofPlaça del Sortidor - Miramar - Mirador de l'Alcalde - Camí del Mar - Estadi Olímpic - MNAC - Jardins - Plaça del Sortidor Photo ofPlaça del Sortidor - Miramar - Mirador de l'Alcalde - Camí del Mar - Estadi Olímpic - MNAC - Jardins - Plaça del Sortidor

January 10, 2021
January 2021

near Poble Sec, Catalunya (España)

Sortim desde la Plaça del Sortidor en direcció el parc de la Primavera. Pujem fins la part de dalt del parc i seguim amunt cap a Miramar. Agafem el camí que puja cap al club de tir i seguim fins al Mirador de l'Alcalde desde on podem gaudir de les bones vistes del litoral barceloní i el port.
Seguim el nostre camí en direcció al Camí del Mar, un camí que voreja el castell per sota fins a la Caseta del Migdia i el Mirador del Migdia.
Iniciem la baixada passant per la zona de pícnic del mirador en direcció al passeig del migdia. Agafem el carrer de l'esquerra, carrer de Can Valero fins al carrer Doctor Font i Quer. Passem per davant de les pistes d'aeromodelisme i creuem per la zona de pícnic fins agafar el camí que queda just a sota i que va paral·lel al passeig olímpic.
Arribem fins al museu olímpic on agafem l'avinguda de l'estadi cap a l'esquerra, passant per davant de l'estadi olímpic.
Baixem a ma dreta per les escales mecàniques que queden just a sobre del jardí botànic històric fins al Museu Nacional d'art de Catalunya.
Creuem per davant de la façana principal del museu fins a les escales de pedra que baixen fins al monument de Frederic Mistral.
Agafem el camí cap a la dreta i passem per sota d'una mena de pont, que de fet, son les restes de l'antic funicular de Montjuïc utilitzat durant l'exposició universal de 1929. Atravessen els jardins de l'umbracle fins sortir al passeig de Santa Madrona a l'alçada del Teatre Grec i creuem per agafar el Passeig de l'Exposició.
Baixem pel carrer Creu dels Molers fins carrer Magalhaes i arribem de nou al punt d'origen.