Wikiloc will stop soon for maintenance

pic de la dona i bastiments

July 28, 2018
July 2018

near Setcases, Catalunya (España)

sortim del aparcament de vallter 2000 tot enfilant un caminet al costat del bar en pujada constant en paso el corriol k puja al pic de la dona tot badan i kuan ens donem compte girem enrera per buscar el cami al coll de mantet aki ja veiem aligues molt a prop.
enfilem la pujadeta cap el pic k es fa un pel duret pero anar fent arribem al pic de la dona on bufa molt de vent som a 2700 mts fem una paradeta per descansar i gaudir de les vistes el canigo el gra de fajol i molts mes cims el dia es molt clar i les vistes espectaculars tambe veiem la creu de bastiments veritablement despres del cansament de pujar el pic de la dona kuan veus el ke falta per bastiments pensas ostres tot aixo em keda pero be cap alla anem
baixem per la carena on les vistes k ens acompanyen en tot moment son esplendides pujem un petit collet i comencem a enfilar la forta pujada a bastiments poc a poc tot fent eses i vigilant molt perke hi ha molta pedre i no relliscar aki trobem prou gent baixant pero finalment arribem al creu de bastiments i al vertex geodesic fa molt de vent i alla on hi ha el piolet hi ha molta gent com k ja hem fet el cim i el vent apreta molt tornem enrera el bastiments fa 2884 mts
comencem a baixar amb fortes rafegues de vent i la baixada es dureta i s.ha de vigilar molt per no relliscar hi ha gent k ho fa corrents jo no soc tan valent la laura el pol i la mar van tirant davant i a mi em costa mes pateixo molt a les baixades be arribem al coll de la marrana on parem a dinar.
tot seguit baixem i agafem el gr cap el refugi de ulldeter aki parem una bona estona veien saltar i corren un grupet de cervols dona gust veurels fent saltironets per akets llocs tan empedrats , seguim el gr i tot baixant a la vora del riu arribem al refugi aki hi ha una font i gent per tot arreu sortim del refugi i anem a sortir a la carretera on enfilem cap el parking on tenim el cotxe.
hem fet la sortida en familia amb un nen de 15 i una nena de 10 l.han feta sense cap problema m,he cansat mes jo k ells hem fet moltes parades i a un ritme molt suau amb molt de vent i a estones molta calor i estones un pel de fred be estem a alta montanya i aki el temps es imprevisible tambe hem trobat molta gent es un dissabte i la gent tenim ganes de montanya ha valgut molt la pena

• Photo of hipolit
    hipolit Jul 29, 2018

cal dir k la ruta el tram final de bastiments no surt grabada es deu haver perdut el senyal una estoneta i cal dir k feia molt de vent.