Pels voltants de Sant Julià de Vilatorta

Photo ofPels voltants de Sant Julià de Vilatorta Photo ofPels voltants de Sant Julià de Vilatorta Photo ofPels voltants de Sant Julià de Vilatorta

October 31, 2021
October 2021

•   3 2 Reviews

near Sant Julià de Vilatorta, Catalunya (España)

Un passeig de diumenge matí amb la familia . Deixem el cotxe al aparcament a la sortida del poble al costat de la carretera a Sant Sadurni de Ososmort i enfilem carrer amunt passant pel costat de les escoles, al capdamunt del carrer veiem a ma dreta el cami que seguirem sempre rectes fins arribar a la important masia de Cànoves on girarem a ma dreta avall fins la carretera a Vilelleons que seguim fins aprop de l'eix transversal que poc abans d'arribar hi baixem pel camí de la dreta fins topant se amb les seves columnes. A la dreta ja veiem l'indicador a la font de la Riera, una raconada molt maca peró la font no rajaba . El camí segueix ben marcat sense perdua cap a Sant Julià després de varis trencants ben senyalitzats arribem al castell dels Moros i baixant a la font d'en Pau per refrescant se acabem la nostre ruta de nou al punt d'inici. octubre 2021

Deixem ctra

PictographCastle Altitude 2,111 ft

PictographCastle Altitude 2,118 ft

• Photo of Alh Explorer
    Alh Explorer Oct 15, 2022

Vam fer aquesta ruta al revés però a la tornada vam veure que la ruta es feia per tota per carretera, ja que la masia de Cànoves es propietat privada i ens van saltar varis gossos sueltos, fent-nos girar cua i tornant a Sant Julià per la mateixa carretera que havíem deixat. Anàvem amb un nedó de 7 mesos.

• Photo of Mau
    Mau Nov 2, 2022

Hola company, en primer lloc t’agraeixo que fessis la ruta “Pels voltants de Sant Julià de Vilatorta·. El teu comentari m ha afectat i es per això que he buscat informació al veïnat del poble, amics i fins i tot a l’ajuntament. La Masia de Cànoves es propietat del Marques de Cànoves i la te arrendada a uns masovers. El camí que passa per fora la casa es totalment obert a tothom que camina i el fan molts veïns del poble sense cap mena de dubte, al fer la ruta al revés os vàreu topar amb un cartell que deia “camí particular” però en cap cas prohibit el pas. Hem sap molt i molt greu perquè vàreu ser víctimes de les costums dels masovers incívics que deixen els gossos lliurement fora de la casa sense pensar egoistament amb les molèsties que ocasionant, jo mateix amb els anys que porto fent rutes també he estat víctima d’aquesta mala costum. Hem tranquil·litza que trobéssiu la solució de tornar per la carretera. En qualsevol cas os animo a tornar a fer la ruta amb el sentit correcte que comença per la ruta dels Pous i no em seria gens difícil si volguéssiu acompanyar vos

• roviracoll Feb 15, 2024

Molt ben grabada am tot detall Gracies

• Photo of Mau
    Mau Feb 15, 2024

Moltìssimes gràcies Roviracoll. Gaudint sempre de les nostres contrades. Sempre Amunt !!!