Passejada per les platges des de la Barceloneta al Fòrum en TP

Photo ofPassejada per les platges des de la Barceloneta al Fòrum en TP Photo ofPassejada per les platges des de la Barceloneta al Fòrum en TP Photo ofPassejada per les platges des de la Barceloneta al Fòrum en TP

January 4, 2024
January 2024

near la Barceloneta, Catalunya (España)

Passejada pel litoral i les platges de Barcelona des de la Barceloneta fins al Fòrum, passant per Sant Miquel del Port (0.3 km), la Plaça de la Rosa dels Vents (0,9 km), l'Hotel Vela (1,6 km), la Platja de Sant Sebastià (3.6 km), la Platja de la Barceloneta (4.2 km), la Platja del Somorrostro (4.6 km), la Platja Nova Icària (6.0 km), la Platja del Bogatell (6.5 km) , la Platja de la Mar Bella (7.2 km) i la Platja de Llevant (8.1 km)

INICI I FINAL
La ruta comença a l'estació de Metro L4 Barceloneta i acaba a l'estació de Metro de Marina/Fòrum també de la L4, per la qual cosa la "travessa" està pensada per fer en Transport Públic.

ITINERARI
L'itinerari és un passeig i no presenta cap problema d'orientació ni tècnic, llevat d'anar sortejant bicicletes, patinets i altres VMP, que en algun moment i segons les dates de la passejada, poden ser aclaparadors.