PASSEJADA PER LA FAGEDA D'EN JORDÀ.

Photo ofPASSEJADA PER LA FAGEDA D'EN JORDÀ. Photo ofPASSEJADA PER LA FAGEDA D'EN JORDÀ. Photo ofPASSEJADA PER LA FAGEDA D'EN JORDÀ.

December 2, 2020
December 2020

near Sant Cristòfol de les Fonts, Catalunya (España)

A partir de Can Blanc entrem cap a la Fageda seguint la ruta que passa per la Cadebosc i Planissars per sortir al Pla de Sant Miquel, a la Vall del Corb, on trobem el trencant que puja fins l'ermita de Sant Martí del Corb. Avui no anem fins a Sant Miquel del Corb.
Tornem a desfer el camí fins que després de la casa de Planissars girem a la dreta seguint la pista que ens porta fins la casa de Can Jordà. Continuem passant per la preciosa vista del Pla del Vilar i de la Serra del Corb abans d'arribar al trencant a l'esquerra (amb rètols), on prenem la direcció del centre de la Fageda i més endavant del Centre d'Informació, travessant un dels paratges més bonics (i també més atrotinat per la quantitat de gent que hi ha), de la Fageda. Sortim al lloc on hi ha el Centre d'Informació i per la pista que trobem al costat del pàrquing tornem fins a Can Blanc.
NOTA: Ruta ideal per fer en família, tan per extensió com per paisatge i carència de desnivell.
Temps efectiu: 2h. 20'

• Photo of marius.asensi
    marius.asensi Apr 2, 2021

Ruta genial!

L'hem fet avui mateix (2 d'abril del 2021), tot just la fageda s'està despertant de l'hivern.
    Hem allargat la ruta una mica per pujar fins a Sant Miquel del Corb (passant per l'Antiga) i després ho hem desfet per tornar a la ruta (son 2 km extres).

100% recomanable!

• Photo of RIANEL
    RIANEL Apr 2, 2021

Heu fet molt bé d'allargar-ho fins a Sant Miquel del Corb. És una distància molt petita i el racó paga la pena.
    Moltes gràcies pels comentaris i valoració.