Passejada de Cubelles a Calafell pel costat de la platja. RENFE

Photo ofPassejada de Cubelles a Calafell pel costat de la platja. RENFE Photo ofPassejada de Cubelles a Calafell pel costat de la platja. RENFE Photo ofPassejada de Cubelles a Calafell pel costat de la platja. RENFE

January 31, 2024
January 2024

near Cubelles, Catalunya (España)

Agradable fàcil i poc exigent passejada entre les poblacions de Cubelles i Calafell seguint sempre el passeig Marítim de Cubelles, Cunit, Segur de Calafell i Calafell. És ideal fer-la els dies assolellats d'hivern i poc recomanable els dies de forta calor d'estiu. A més a més, trobareu molt bars i restaurants per parar i fer un mos.

INICI I FINAL
La ruta comença a l'estació RENFE de Cubelles i acaba a l'estació RENFE de Calafell, per la qual cosa està pensada per fer en Transport Públic.

ITINERARI
Ruta de Cubelles a La Platja de Calafell passant per la Platja de la Mota de Sant Pere (1.9 km), per la Platja de les Salines (2.7 km), per la Platja de les Gavines (3.7 km), per la Platja de Cunit (4.7 km), pel Canó britànic (6.0 km), per la Platja l'Estany de Mas Mel (8.2 km) i per l'Estany Llarg (9.5 km)

La passejada no presenta cap problema tècnic ni d'orientació, ja que es tracta d'anar seguint els diferents passejos marítims de les poblacions que ens anem trobant tot baixant en direcció Tarragona. La ruta es pot allargar fins a l'estació de Sant Vicenç de Calders o escurçar acabant a Segur de Calafell.

Bona ruta.

PictographIntersection Altitude 23 ft

PictographTrain stop Altitude 23 ft

PictographRiver Altitude 23 ft

PictographRiver Altitude 13 ft
Photo of03 Dreta. Passarel·la sobre el riu Foix. Photo of03 Dreta. Passarel·la sobre el riu Foix. Photo of03 Dreta. Passarel·la sobre el riu Foix.

03 Dreta. Passarel·la sobre el riu Foix.