Passeig nocturn per Cornellà il·luminada

Photo ofPasseig nocturn per Cornellà il·luminada Photo ofPasseig nocturn per Cornellà il·luminada Photo ofPasseig nocturn per Cornellà il·luminada

23 minutes
55 minutes
January 4, 2022
January 2022

near Barri de Sanfeliu, Catalunya (España)

Els llums nadalencs omplen de color la ciutat de Cornellà de Llobregat. Proposo un petit passeig entre el barri de La Segarra i el barri Centre per veure algunes d'aquestes firgures il·luminades.

Cor de colors

Al descampat de la Plaça Europa, just al costat de la Plaça Catalunya, trobem un cor il·luminat gegant que va canviant de color.

Ja entrant a la Plaça Catalunya trobem una representació dels tres Reis fent l'ofrena al nadó Jesús (amb Josep, Maria, el bou i l'ase al seu costat). És un conjunt escultori molt especial, fet de vidre de colors i metall. Les escultures estan il·lunimades des de dins.

Té un seient on la gent pot seure per fer-se fotos.

Bastant al centre de la plaça trobem un carrusel estàtic amb un trineu i rens on et pots pujar. Al seu costat, hi ha una de les moltes figures del Mag Maginet il·luminades repartides per la ciutat.

Ja sortint de la Plaça Catalunya trobem un arbre dels desitjos, ple de missatges i desitjos de la gent de cara al Nadal, a l'any nou o a la seva vida en general.

Davant de la plaça de l'Església trobem un regal vermell gegant. S'hi pot passar per dins.

Al bell mig de la plaça de l'Església trobem un betlem representant també l'ofrena dels tres reis a Jesús. Aquest any està envoltat per una valla per evitar el robatori o destrossa de les figures, com ha passat altres anys.

Encara a la plaça de l'Església, davant del sorral i d'un dels edificis administratius de l'Ajuntament, trobem un gran arbre de Nadal il·luminat.

Bola gegant il·luminda

A la plaça del mercat, just davant de la biblioteca Marta Mata trobem una bola de Nadal gegant daurada, l'últim punt d'interès d'aquesta ruta. S'hi pot entrar dins i té un gran espai per seure-hi.