Passeig Calvari + Cases del Tossalet

30 minutes
March 12, 2019
March 2019

near Gata de Gorgos, Valencia (España)

VAL: Aquesta ruta comparteix una part de l'itinerari amb la ruta del passeig del parc d'escultures de la Font del Riu, i continua per el calvari del santíssim Crist. És una ruta on descobrirem el camí del via Crucis, la ermita i les cases del tossalet, també veurem vistes de tot el poble i podrem gaudir de la tranquil•litat d’aquesta part del poble.

CAST: Esta ruta comparte una parte del itinerario con la ruta del paseo del parque de esculturas de la Font del Riu, y continúa por el calvario del Santísimo Cristo. Es una ruta donde descubriremos el camino del Via Crucis, la ermita y las casas del Tossalet, también veremos vistas de todo el pueblo y podremos disfrutar de la tranquilidad de esta parte del pueblo.

EN: This rout shares one part of the Sculptures park route and follows trough the Calvary of santíssim crist. On this route we will discover de way of Via Crucis, the hermitage and the tossalet houses. We also will be able to enjoy pretty views of the town and the calm of this part of Gata

PictographPhoto Altitude 236 ft

Parc Font del Riu

VAL: Parc de la Font del Riu on podrem veure les escultures permanents que hi han a l'aire lliure. ___ CAS: Parque de la Font del Riu donde podremos ver las esculturas permanentes que hay al aire libre.___ EN: The Font del Riu Park, where we can see the sculptures.

PictographPhoto Altitude 197 ft

Escaleres cap a l'hermita.

VAL: En aquest punt, abandonem el parc de la Font del Riu per dirigirnos, per les escales, cap al Calvari.___CAS: En este punto, abandonamos el Parque de la Font del Riu para dirigirnos, por las escaleras, hacia el Calvario.___EN: On this point, we leave the Font del Riu park to address us to the staris which brings us to the Calvary

PictographPhoto Altitude 256 ft

Carretera, Carrrer Calvari.

VAL: Hi ha que creuar la carretera N-332 i seguir per el carrer Calvari hasta creuar el pas a nivell. ATENCIÓ AMB EL TREN!!___CAS: Hay que cruzar la carretera N-332 y seguir por la calle Calvario hasta cruzar el paso a nivel. ATENCIÓN CON EL TREN!! ___ EN: We must across the road N-332 and follow the Calvari street till the Train level crossing, ATENTION WITH THE TRAIN!!

PictographPhoto Altitude 262 ft

CAMÍ DEL VIA CRUCIS

CAMINO DEL VIA CRUCIS

PictographPhoto Altitude 276 ft

Camí del Via Crucis

PictographPhoto Altitude 299 ft

PictographPhoto Altitude 335 ft

Placa Agermanament.

VAL: Aquesta placa fa referència a l'arbre que va donar la població francesa amb la que Gata esta agermanada des del 2018 i recorda l'esdeveniment que va ocorrer durant la guerra de la independencia 1808-1814 (Història de l'Arbre Blanc). ___CAST: Esta placa hace referencia al árbol que donó la población francesa con la que Gata está hermanada desde el 2018 y recuerda el suceso que ocurrió durante la guerra de Independencia 1808 -1814 ( Historia del Arbol Blanco).___ EN: This plaque refers to the tree donated by the French town with which Gata is twinned since 2018 and recalls the event that occurred during the War of Independence 1808 -1814 ( withe tree story)

PictographPhoto Altitude 341 ft

part frontal de l'ermita.

Parte frontal de la ermita. Frontal part of the hermitage.

Vistes del poble i del carrer Signes.

CAS: Vistas del pueblo y de la calle Signes EN: Views of the town and Signes street.

PictographPhoto Altitude 341 ft

Lateral.

VAL: Part lateral de la ermita on se celebren les misses durant l'època d'estiu.___ CAST: Parte lateral de la ermita donde se celebran las misas durante la época de verano.___EN: Lateral part of the hermitage where the masses are celebrated during summer.