Passeig al Puig de Cadiretes

November 6, 2021
October 2021

near Canyet, Catalunya (España)

Sortim del Km 9 de la carretera GIP-6821, on ja hi veiem força cotxes aparcats.
Aquesta carretera l'hem agafat venint de Sant Feliu cap a Tossa i poc abans d'arribar a Tossa, prenem una desviació cap a Sant Grau.
A l'aparcament hi ha un cartell indicador i a les principals cruïlles, ens hi trobem una bona senyalització.
Gairebé tot el camí de pujada el fem acompanyats d'uns o altres i a dalt del cim, s'ha de demanar tanda per accedir-hi.
Suposo que entre setmana deu ser una altra cosa.
No hi ha cap complicació tècnica, llevat d'una ma que hem hagut de posar per arribar al punt geodèsic del cim.
Des del cim té unes vistes molt boniques cap a Ponent i al Nord. Vistes que no hem tingut mentre pujàvem.
A la baixada hem fet una petita volta on, tot hi haver una pista de bon fer, no hi hem trobat tants indicadors com a l'anada.
Aprofitem també de fer una petita marrada per visitar la Pedra sobre l'Altra. Apilotament de pedres ben curiós i a pocs metres de la carretera. En aquella zona hi queden les restes de voreres d'alguna urbanització que temps enrere s'hi devia iniciar però que només en queden pistes dins del bosc.Ha sigut un dels 100 cims de la FEEC molt senzill, però a la tarda en volem fer un altre.