Photo ofParis 16 Passy - Tour Eiffel - Musée de l'Homme - Hotel Guimard - F.Le Corbussier - Bois de Boulogne - Mnaag 2022-12-05 10:30 Photo ofParis 16 Passy - Tour Eiffel - Musée de l'Homme - Hotel Guimard - F.Le Corbussier - Bois de Boulogne - Mnaag 2022-12-05 10:30 Photo ofParis 16 Passy - Tour Eiffel - Musée de l'Homme - Hotel Guimard - F.Le Corbussier - Bois de Boulogne - Mnaag 2022-12-05 10:30

1989
December 5, 2022
December 2022

near Paris 16 Passy, Île-de-France (France)

Paris 16 Passy - Tour Eiffel - Musée de l'Homme - Hotel Guimard - Fundation Le Corbussier - Bois de Boulogne - Mnaag (Musée national des arts asiatiques Guimet) 2022-12-05 10:30

Avui, amb un xic d'aigua-neu, hem anat a veure la Tour Eiffel. Hem pujat fins la Plaça de Trocadero (que curiosament rep el nom d'una illa de Cádiz) i hem visitat el Musée de l'Homme, realment un viatge per la historia de l'home.

Després hem anat a veure la casa de l'arquitècte Hector Guimard, una maravella (tot i que la vidua la volia donar a l'estat francès per fer-hi un museu tot conservant tots els mobles singulars, no ho varen acceptar ... increīble). Després hem anat a la Fundació Corbussier.

Tot caminant pel bonic bosc de Boulogne (a una hora prudent, però ja hi hem vist algun dels seus personatges nocturns) ... hem anat a fer una visita al Mnaag (Musée national des arts asiatiques Guimet), calen unes bones hores ;-)

Ens hem aturat a dinar a un petit bistrot popular al carrer Mozart on hem menjat molt bé i amb un servei agradable. Una jornada molt productiva, amb gran valor.

Salut i Cames!!

PictographProvisioning Altitude 153 ft

Le Mozart

PictographPhoto Altitude 184 ft
Photo ofFundation Le Corbussier - Maison Jeanneret Photo ofFundation Le Corbussier - Maison Jeanneret Photo ofFundation Le Corbussier - Maison Jeanneret

Fundation Le Corbussier - Maison Jeanneret

PictographLake Altitude 172 ft

PictographPhoto Altitude 177 ft

PictographMuseum Altitude 179 ft
Photo ofMusée national des arts asiatiques - Guimet Photo ofMusée national des arts asiatiques - Guimet Photo ofMusée national des arts asiatiques - Guimet