Parc forestal de Mataró: El pont de la vila.

Photo ofParc forestal de Mataró: El pont de la vila. Photo ofParc forestal de Mataró: El pont de la vila. Photo ofParc forestal de Mataró: El pont de la vila.

September 6, 2020
September 2020

near Dosrius, Catalunya (España)

Itinerari senzill pel Parc forestal de Mataró, que ens endinsa en el coneixement de les principals formacions boscoses del Parc del Montnegre i el Corredor: les pinedes, els alzinars i les suredes. Es tracta d'un itinerari de la xarxa de Parcs Naturals de la Diputació de Barcelona senyalitzat com a sender local SL C 74 (verd i blanc) senyalitzat amb fites de color taronja. Tot anava bé fins que no hem trobat una fita abans del camí de la Cornisa, que hem pres erròniament fins a Can Bruguera on hem hagut de fer marxa enrere. Tornant a la cruïlla del camí de la Cornisa amb el SL C74 hem trobat el forat de la fita desapareguda i hem reprès la passejada pel camí correcte (waypoint 12).

Realment, l'itinerari és de 2,2Km amb un desnivell de 85m més acusat al final quan tornem al punt de sortida que es pot fer en poc més d'una hora.

PictographFountain Altitude 989 ft

Zona de pícnic i font de la Roca del Bon dia.

Desviació al mirador a la dreta. Seguim recte.

Corriol a la dreta estret entre matolls per arribar a una zona despejada amb vistes sense gaire interés.

PictographRisk Altitude 1,106 ft

Erroniàment seguim per aquest camí amunt enlloc d'agafar el sender a la dreta just abans d'arribar a la cruïlla del camí de la Cornisa.

Seguim a la dreta buscant el SL C74.

Forat de la fita perduda. Prenem el camí de baixada.