PARC DEL FOIX: volta pel pantà de Foix

Photo ofPARC DEL FOIX: volta pel pantà de Foix Photo ofPARC DEL FOIX: volta pel pantà de Foix Photo ofPARC DEL FOIX: volta pel pantà de Foix

June 16, 2019
June 2019

near Castellet, Catalunya (España)

Sortim del pàrking que hi ha abans d'entrar el poble de Castellet (si vens de l'Arboç).

Agafem el caminet que puja fins el poble i el traspassem passant pel Castell i sortint per la rectoria de Castellet, al costat de l'església, on comença el camí de terra i el GR.

Passem per camins estrets amb molta herba, sobretot des de les passades pluges.
En aquest primer tram fins a arribar a les ruines de Cal Balaguer no hi ha gaire ombra i fa molta calor, no hi ha fonts pels camí.
Continuem el camí fins a enganxar la pista.
Quan arribem al pont per on passa la carretera per sobre, pugem pel costat esquerra fins a enganxar-la i caminem fins a arribar a la presa.

La traspassem i el camí continuarà bon tros pel voltant del pantà fins a arribar altre cop a la carretera que ens durà a Castellet un altre cop.

(Fem la ruta amb dos babies de 5 i 17 mesos)