Parc de la Creuta del Coll/Parc Güell/ Sant Pau IP-EO

Photo ofParc de la Creuta del Coll/Parc Güell/ Sant Pau IP-EO Photo ofParc de la Creuta del Coll/Parc Güell/ Sant Pau IP-EO Photo ofParc de la Creuta del Coll/Parc Güell/ Sant Pau IP-EO

June 4, 2019
June 2019

near la Teixonera, Catalunya (España)

Visita a dos parcs emblemàtics de Barcelona, passejada des de la Vall d´Hebron, amb certa pujada, carrers amb algunes torres, barrejat amb edificis. Aviat estem al Parc al que entrem per una entrada(Carrer Castellterçol), sortim per un altre banda, desprès encara entrem per l´entrada principal,(passeig de la Mare de del Coll) amb el llac en obres, i buit. Tornem fins el barri dels voltants. A prop del parc hi ha molt transport públic, ja sigui busos, o parades de metro.
Seguim en direcció al parc Guell, que no es gaire lluny..Arribem a dalt de tot del dit parc, en una plaça on les vistes son meravelloses a tot Barcelona.. Anem baixant cap al centre del parc, veient la magnífica obra d´Antoni Gaudí.
Sortim per la banda del Carmel, baixant per unes escales (nomecàniques), que dona a el col.legi dels Jesuites, fa bona drecera, baixant pel carrer Pompeu Fabra ,passant pel barri de La Salut ( a prop hi ha el club de tennis), fins al barri de l´Hospital de Sant Pau.

PictographPanorama Altitude 650 ft

PictographPanorama Altitude 398 ft

• Photo of Manel_49
    Manel_49 Jun 7, 2019

Bona caminada: parcs, ciutat i turons. Bones vistes. Salut i Cames!!!!

• Photo of EMILI ORSO
    EMILI ORSO Jun 7, 2019

Caminada semblant a la que varem fer fa un parell d´anys, però més curta.