Pallejà-Torrent Fondo-Can Montmany de Sobrerroca-Gratallops-Font de Socies-Gorgs de la Mola-Pou de glaç-Font del Conill-Palle

March 1, 2016
March 2016

near Pallejà, Catalunya (España)

Ruta circular que ens permetrà caminar pel curs d'un torrent sec amb vegetació d'obaga, graons naturals de calcària que ens portarà cap a la part baixa de Fontpineda i ens permetrà passejar per la zona de ponent del terme per dalt dels cingles, visitant alguna font, algun forn de calç, cabanes de pedra seca, seguirem un tram marcat com a PR de la part baixa de Corbera en el tram proper al riu Llobregat i passarem pel terme de Sant Andreu de la Barca, prop del pou de glaç poc freqüent en aquesta latitud, més endavant podrem observar les roderes dels carros que han quedat gravades a les roques del camí, que ens portarà de tornada cap a Pallejà per la Font del Conill. Una excursió que ens ocuparà tot un matí, però apta per a tothom, és preferible evitar els mesos d'estiu.

• Photo of e1000isc
    e1000isc Mar 3, 2016

La vam fer dijous 03/03/2016 amb un grup d'amics del Vallés, l'hem fet petar tot el matí, hem esmorzat a la zona de Gratallops amb vistes a la vall i al mar, hem anat fent tranquil-ament xino-xano i ens ha agradat prou com com per recomanar-la...