Ostojićevo-Senta

September 4, 2022
September 2022

near Ostojićevo, Vojvodina (Serbia)

4. septembar
Ravničarenje (od Ostojićeva do Sente uz Tisu)
učesnika 21
vodič Zoran V.

Sada već dobro znana staza, zbog proređenog reda vožnje gotovo jedini voz kojim možemo negde krenuti van grada je jutarnji voz prema Kikindi/Zrenjaninu.
Nacvedenim vozom nas 21 krenulo je na ravničarenje koje smo započeli u Ostojićevu a završili u Senti.
U Ostojićevu nismo išli do centra sela kako smo inače navikli, nisam želeo da rizikujem jer smo imali ograničeno vreme između dva voza. Zato odmah na drugoj raskrsnici skrećemo ka pruzi i putu kroz njive, sada nasut tucanikom (nešto se ne sećam da je pre bio takav).
Do naselja Batka nema nekih uzbuđenja, tipičan ravničarski filing. Pre Batke počinju blago zatalasani predeli i ulazak u vikend naselje koje je pretežno u vinogradima.
Stižemo do nasipa, put prema skeli je prilično zarastao, ne idemo do skele svi, neki ostaju a neki odlaze da vide ima i skele (bila je na senćanskoj strani).
Do Sente nas čeka 8 km hoda po nasipu, prekraćujemo prilično monotoni deo jednim skretanjem ka obali. Prija malo drugačijeg pogleda, pogleda na vodelu površinu Tise.
Užurbanim koracima idemo dalje, shvatamo da ćemo imati dosta vremena za pauzu u Senti pa dilemu plaža ili pivo jednoglasno rešavamo odlukom, pivo.
Prelazimo most, spuštamo se na kej pa stižemo do parka. Tu su prodavnice, kafići, svako prekraćuje vreme po svom nahođenju.
Do železničke stanice ostaje nepuna 2 km. Voz stiže na vreme i posle 45- minutne vožnje to nas u Subotici.