Osséja - Passeig seguint La Llavanera

Photo ofOsséja - Passeig seguint La Llavanera Photo ofOsséja - Passeig seguint La Llavanera Photo ofOsséja - Passeig seguint La Llavanera

50 minutes
July 26, 2022
July 2022

near Osséja, Occitanie (France)

Juliol 2022

Ruta molt maca i senzilla per passejar.
Transcorre tota ella per pista amb arbres a les dues bandes del camí.
La pista va pujant de mica en mica, seguint el recorregut del riuet la Llavanera.
La ruta l'hem acabat en arribar a un pont de fusta, que sembla que ha estat refet després que l'anterior fos endut per una riada.

No hem continuat, ja que un cop es creua el pont, la ruta no queda gens clara. Potser si abans hi havia un camí, aquest devia quedar esborrat per la mateixa riuada que es va emportar el pont anterior, pel fet que un cop creuem el pont, és difícil de veure si estem anant per camí o estem divagant pel mig de la muntanya, i a més la zona per on es transita està a ple sol.

Respecte al punt d'arribada, és el mateix que de sortida. Per error l'aplicació s'ha posat en Pausa i no s'ha registrat el recorregut final de tornada.
En total són uns 6,4 km i sense córrer es pot fer tranquil·lament en menys de dues hores.