Osam jezera (druga polovina staze)

April 30, 2022
April 2022

near Palić, Vojvodina (Serbia)

30. april
Ravničarenje, staza osam jezera
vodič Jugoslav
učesnika 8 od kojih je dvoje prepešačilo celu stazu a ostali poneku deonicu, okvirno 28-33 km svako a dvoje svih 65 km

Prikaz staze od Palića do Malih Pijaca.
S obzirom da je ekipa sastavljena od četiri učesnika koji su krenuli ujutro u pola 5 sa autobuske okretnice Kelebija opština i troje učesnika koji su se uključili nešto kasnije, imala brži tempo od plana, morao sam brže bolje krenuti od kuće bez ručka, pravac Omladinsko jezero gde smo se sreli.

Saznajem da samo dvoje idu do kraja, ostalima je dovoljno ono što su do tada prešli (nekih 28 do 33 km, kako ko). Kratka pauza na obali Palićkog jezera pa krećemo nas troje dalje, uređenom stazom oko Palićkog jezera do izlaska na asfaltni put koji vodi ka petlji Subotica istok.

Dalje idemo uz kanal, možda najmonotoniji deo staze danas, no, ništa nije teško ako se želi stići do cilja. Ne stajemo, nema pauze, samo tempo, tempo, tempo (priznajem, nije bio prejak, ali moram malo zbog dramaturgije da dodam). I vremenske prilike nam pogoduju, sunce je češće iza oblaka nego što nije.

Dolazimo konačno do jezera Velebit. Odmaramo malo na brani. S obzirom da smo stigli skoro dva sata pre nego što je to bilo po planu ne moramo da žurimo. Do kraja je ostao deo koji ja dobro poznajem, deo do Kapetanskog rita i Malih Pijaca.

Konačno ulazimo u Male Pijace, meni 33. kilometar, tačno polovina staze od celih 65 km koliko su Jugoslav i Jelena danas prepešačili i na čemu im svi čestitamo.

brana na jezeru

Winery

Vodeni bivoli

• Marko Bojković Jan 2, 2023

Svaka čast Jugoslavu i Jeleni! A takođe i fotografu - fotke su sjajne!