Obaga i jardins del castell de Montesquiu (Bisaura, Osona)

Photo ofObaga i jardins del castell de Montesquiu (Bisaura, Osona) Photo ofObaga i jardins del castell de Montesquiu (Bisaura, Osona) Photo ofObaga i jardins del castell de Montesquiu (Bisaura, Osona)

59 minutes
May 11, 2021
May 2021

near Montesquiu, Catalunya (España)

[Ruta realitzada a ritme d'una criatura de 4 anys].

Passejada circular seguint la ruta de l'obaga del castell de Montesquiu. Pràcticament tota per una pista molt ampla –massa- excepte el tram final per un corriol per pujar al castell -després hem allargat pels jardins-.

Ben indicat amb la senyalèctica del Parc del Castell de Montesquiu.

No hi ha cap senyal que ho indiqui.

PictographRiver Altitude 2,062 ft

Salt de la Solana / Gorg del Pla de l'Hort

Petit salt d'aigua i gorg de la riera de la Solana. Malgrat que en alguns mapes apareix com a salt de la Solana, el seu topònim més conegut és gorg del Pla de l'Hort.

Molt ben indicat amb la senyàlectica del Parc del Castell de Montesquiu.

Des del punt on acaba el sender hem seguit per l'accés per a PMR i després hem tornat per la pista encimentada fins al pàrquing.

• Photo of marieta0502
    marieta0502 Aug 8, 2023

Val la pena la visita guiada al Castell