Photo ofامينونو به محله هاي كمتر ديده شده بالات و فنرٍ--EMINONU TO BALAT & FENER (Top 'off the beaten path' in Istanbul) Photo ofامينونو به محله هاي كمتر ديده شده بالات و فنرٍ--EMINONU TO BALAT & FENER (Top 'off the beaten path' in Istanbul) Photo ofامينونو به محله هاي كمتر ديده شده بالات و فنرٍ--EMINONU TO BALAT & FENER (Top 'off the beaten path' in Istanbul)

August 21, 2017
August 2017

near Küçükpazar, İstanbul (Türkiye)

Viewed 1913 times, downloaded 22 times

استانبول دیدنی های بسیاری دارد که در سایت های مختلف در مورد آن اطلاعات زیادی وجود دارد. اما بعضی مسیر ها هستند که در سایت های توریستی کمتر صحبتی از انها شده است و به همین دلیل به نظرم آمد یکی از مهمترین این مسیرها در .استانبول را اینجا به اشتراک بگذارم.
این مسیر برای دوستان عکاس بخصوص عکاسان مستند اجتماعی
مسیر جذابی است.
و میتوان شاهد محله هایی بود نوع زندگی را دید که کمتر در استانبول دیده میشوند.
بالات و فنر محله های قدیمی یهودی نشین و یونانی نشین استانبول هستند. محله هایی قدیمی و بسیار خاص.

View point

مثنوي خانه و پشتش هم كليسا

Photo ofبهترين كوچه اي كه برايعكاسي  ديدم اينجا بود Photo ofبهترين كوچه اي كه برايعكاسي  ديدم اينجا بود Photo ofبهترين كوچه اي كه برايعكاسي  ديدم اينجا بود