Museu Valltorta - Cova dels Cavalls

Photo ofMuseu Valltorta - Cova dels Cavalls Photo ofMuseu Valltorta - Cova dels Cavalls Photo ofMuseu Valltorta - Cova dels Cavalls

February 23, 2014
February 2014

near Tirig, Valencia (España)

Viewed 1998 times, downloaded 20 times

Bonica excursió per a tota la família. Visitem primer el museu de la Valltorta, a molt prop de Tírig. A les 10, 12 i 16:30 hi ha visites guiades a diferents abrics amb pintures rupestres. Nosaltres fem la ruta guiada de les 12, cap a la cova dels cavalls.

És un passeig sense cap dificultat. En aquesta época els armetlers estan en la seva plenitud de flor, i el paisatje és molt colorit. Al apropar-nos al barranc de la Valltorta, les vistes són espectaculars. Des d'un alt veiem la balma que anem a visitar a continuació, on ja ens fan les primeres explicacions. Després visitem aquestes pintures de mils d'anys d'antiquitat. Molt bé el guia, que amb paciència i interés ens fa passar un bon rato mentres deprenem alguna cosa.

Per a dinar, el càmping que hi ha al costat del museu, senzill, però com que està tan a prop i el menjar és cassolà, la veritat que ens ha agradat. Molt amable l'encarregada.