مسیر پیاده روی سی و سه پل (میدان انقلاب) تا ایستگاه مترو سی و سه پل

Photo ofمسیر پیاده روی سی و سه پل (میدان انقلاب) تا ایستگاه مترو سی و سه پل Photo ofمسیر پیاده روی سی و سه پل (میدان انقلاب) تا ایستگاه مترو سی و سه پل Photo ofمسیر پیاده روی سی و سه پل (میدان انقلاب) تا ایستگاه مترو سی و سه پل

23 minutes
49 minutes
August 27, 2019
August 2019

near ‘Abbāsābād, Isfahan (Iran)

این مسیر شامل سی و سه پل ، هتل پارسیان سوئیت، خیابان چهارباغ بالا، آبمیوه فروشی، بانک و ایستگاه مترو میباشد.

سی و سه پل

سی‌وسه‌پل یا پل الله‌وردی‌خان پلی است با ۳۳ دهانه، ۲۹۵ متر طول و ۱۴ متر عرض، که زیرنظر الله‌وردی‌خان اوندیلادزه و با معماری استاد حسین بنا اصفهانی [۱]بر روی زاینده‌رود در شهراصفهان و همزمان با حکومت شاه عباس صفوی ساخته شده و جای برگزاری مراسم جشن آب‌پاشان و همچنین مراسم خاج‌شویان ارامنهٔاصفهان در دورهٔ صفویه بوده‌ است.

null

خیابان چهارباغ بالا

یکی از مجموعه خیابان‌های تاریخی شهر اصفهان است که چهار باغ نام دارند. چهارباغ بالا، چهارباغ پایین، چهار باغ عباسی و چهارباغ خواجو از خیابان‌های تاریخی اصفهان هستند

هتل پارسیان سوئیت

هتل پارسیان سوئیت از جمله هتل های شهر اصفهان که دارای منظره ی زیبای زاینده رود، واقع در خیابان چهارباغ بالا ، در مجاورت سی و سه پل که یکی از هتل های ۳ ستاره شهر میباشد.

بانک صادرات شعبه سی و سه پل

بانک صادرات ایران شعبه سی و سه پل واقع در خیابان چهارباغ بالا دارای دو دستگاه ATM میباشد. ساعات کاری این بانک از ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ میباشد.

آبمیوه و بستنی رز

آبمیوه و بستنی رز در خیابان چهارباغ بالا در مجاورت مجتمع تجاری کوثر واقع شده است. قیمت های این واحد صنفی در حد متوسط میباشد.

ایستگاه مترو سی و سه پل

ایستگاه مترو سی و سه پل در نزدیکی سی و سه پل و در خیابان چهارباغ بالا واقع گردیده است. ایستگاه های قبل و بعد آن میدان انقلاب و شریعتی میباشند.