Motril amb encant

-0 ft
October 23, 2014

near Motril, Andalucía (España)

Aquesta és una ruta pels interessats en el patrimoni històric de Motril, els quals vulguin gaudir d'un bany a la platja després d'un gran passeig per aquesta acollidora ciutat.
En un principi l'inici de la ruta té lloc a la Ermita de San Antonio on s'hi arriva amb cotxe, seguidament ens dirigim a la Fàbrica de sucre del Pilar i a partir d'aqui podem seguir fent la ruta a peu o bé amb l'autobús urbà.

Inici de la ruta

PictographReligious site Altitude 331 ft

Situada a la zona nord de la ciutat, data del segle XVII i el seu estil arquitectènic és barroc.

Antiga fàbrica de sucre de la edad contemporànea, data del segle XIX.

PictographCar park Altitude 187 ft

Zona d'aparcament

Aqui podem deixar el cotxe per tal de seguir la ruta a peu.

PictographPhoto Altitude 164 ft

Aquest és l'ajuntament del Dsitricte 1 de la ciutat.

Fou construït sobre un antic castell nazarí al 1638. Passats diferents fets històrics és el santuari de la patrona de Motril.

PictographPark Altitude 49 ft

Envolta tot el Santuari de Nuestra Sra. de la Cabeza, conté més de 50 arbre, arbustos i plantes exòtiques portades del continent americà. És un lloc ideal per passejar tranquil·lament i també funciona com zona d'oci per les festes patronals de Motril.

Parada bus direcció Passeig Marítim

Aqui tenim una parada de bus que ens pot portar fins al Passeig Marítim.

PictographMooring point Altitude 13 ft

PictographLake Altitude 7 ft

És un aiguamoll o bassa que es troba situada en les proximitats de la platja de Ponent , en l'anomenat " Pagament de Suárez ". És una superfície d'aigua lliure perenne , encara fluctuant , que rep l'aigua per zona subterrània de l'aqüífer de Motril - Salobreña , i també per aportacions de l'aigua de retorn dels regadius de la Vega.

PictographBeach Altitude 0 ft

És una platja de 2230 metres de longitud y aigües tranquiles.

Parada bus

Parada del bus direcció centre Motril

PictographPhoto Altitude 95 ft

Construït al 1880 per alguns representants de la burgesía local. Consta d'un pati de butaques i de tres pisos amb platees , llotges i cassola , als quals s'accedeix per un estret passadís de murs corbs . Els tres pisos apareixen dividits per columnetes de fosa evocant l'ordre corinti .

Parada de bus direcció Fàbrica de sucre

En aquesta parada podrem agafar el bus que ens portarà fins a la Fàbrica de Sucre, és a dir, fins el pàrquing on hem deixat el cotxe.