montserrat les agudes

December 8, 2018
December 2018

•   3.7 1 review

near El Bruc, Catalunya (España)

sortida curteta per les agudes de montserrat
sortim de can massana on cal dir k ara fan pagar 4 euros per cotxe els caps de setmana i els ponts ja s.han montat un bon negoci els capellans ja k el parking s.omple tots els caps de setmana.
be sortim el pol i jo cap el refugi de vicenc barber una pujadeta suau i entretinguda nomes un pel fort un tram per una canal un pel dreta jo crec k es millor fer-la de pujada k de baixada esta tot molt ben marcat la ruta fins el refugi i despres tambe kuan arribem al refugi tenim molt bones vistes de les agudes entrem dins el bosc fins k arribem a la cruilla del coll del porc on aki ens desviem pel corriol k en constant baixada arriba fins agafar el gr k va a montserrat baixant pel corriol hi ha molta boira i no veiem el paisatge ni gairebe les montanyes k tenim al damunt voliem pujar a la foradada pero la boira ens ho impedeix baixem fins la cruilla a sant pau vell on pujem a veure les restes aki es un bon mirador de les montanyes de montserrat pero avui no veiem gairebe res baixem i tornem cap al inici.
montserrat sempre es un lloc magic i precios per fer rutes i akesta es molt maca si be tambe es molt coneguda i sempre trobes gent.
cal dir k avui hem tingut un ensurt kuan el pol s.ha trobat amb una cabra molt gran amb unes banyes cargolades molt grosses al cami de baixada del coll del porc la cabra s.ha emparrat per unes pedres en forta penden davant nostre per evitans i nosaltres amb respecte hem gaudit veient-la passar per davant nostre sense molestarle i cadas-cu ha fet el seu cami.

• Bikini Nov 28, 2022

Sense pèrdua

• Photo of hipolit
    hipolit Nov 28, 2022

Gracies,si es una ruta molt marcada tbe