Montnegre (Gavarres): volta al Puig Toixonera [amb nens]

Photo ofMontnegre (Gavarres): volta al Puig Toixonera [amb nens] Photo ofMontnegre (Gavarres): volta al Puig Toixonera [amb nens] Photo ofMontnegre (Gavarres): volta al Puig Toixonera [amb nens]

36 minutes
October 17, 2016
October 2016

near Montnegre, Catalunya (España)

Montnegre (Gavarres): volta al Puig Toixonera [amb nens]
David Soler, octubre 2016

Passejada molt senzilla donant la volta al Puig Toixonera, al veïnat de Montnegre (Gavarres). Del final de la GIV-6641 que ve de Quart, reculem uns pocs metres i agafem la pista indicada cap a Monells i Sant Sadurní de l'Heura. Quan aquesta baixa a la dreta, nosaltres anem a l'esquerra vorejant les plantacions de coníferes fins arribar a l'esplèndida masia de Can Pujades. Girant a l'esquerra a l'alçada de la seva entrada, voregem el puig pel seu costat nord, molt obac. Amb petites baixades i pujades, però sense perdre gairebé altura, desemboquem al coll del Portell, per on passa una pista ampla. A la dreta aniríem al Puig Montigalar (pujada) o al Rissec i la Font Picant de Madremanya (baixada), però nosaltres tombem a l'esquerra per sortir de nou a la carretera, que seguim a l'esquerra per tancar el cercle.