Montgrony - Sant Ou - 9 Desembre 2017

Photo ofMontgrony - Sant Ou - 9 Desembre 2017 Photo ofMontgrony - Sant Ou - 9 Desembre 2017 Photo ofMontgrony - Sant Ou - 9 Desembre 2017

43 minutes
December 9, 2017
December 2017

•   3.7 1 review

near Montgrony, Catalunya (España)

Volteta familiar molt recomanable per fer amb nens. Durada i duresa raonable, tot i la pujada inicial i el tros del Mal Pas, que es pot estalviar tornant per la pista del refugi.

Sortim de l'Hospedatge del Santuari del Montgrony. Pugem els 140 graons de les escales que passen per l'ermita de la Mare de Déu del Montgrony i que arriben al pla de Sant Pere que visitem. D'allà, prendrem un corriol a mà dreta que està senyalat amb marques vermelles una mica desgastades i que ens portarà al coll del Mansillo. Deixem el corriol que porta a Coll Roig i seguim a mà esquerre fins a trobar el trencall que porta al forat de Sant Ou, on conten les llegendes que s'esmunyia el comte Arnau per anar a visitar les monges de Sant Joan de les Abadesses. Una mica lluny, tot i fer drecera per l'interior de la muntanya! En qualsevol cas, paga la pena visitar-lo. És impressionant. Desfem el camí fins a retrobar el corriol que havíem deixat i que ens portarà al refugi obert de Planelles i d'allà pel Mal Pas tanquem el cercle fins arribar a Sant Pere.