Montcaubo / Lo Calbo (2.291mts - Pallars Sobirà), des de pista de Lladorre.

Photo ofMontcaubo / Lo Calbo (2.291mts - Pallars Sobirà), des de pista de Lladorre. Photo ofMontcaubo / Lo Calbo (2.291mts - Pallars Sobirà), des de pista de Lladorre. Photo ofMontcaubo / Lo Calbo (2.291mts - Pallars Sobirà), des de pista de Lladorre.

50 minutes
one hour one minute
June 16, 2022
June 2022

near Estahón, Catalunya (España)

Ruta facilíssima per assolir cim de Montcaubo ( Lo Calbo), inclòs al repte dels100cims de la feec, només hem d'anar seguint la pista fins a dalt, és pot fer alguna drecera però no és pràctic (waitpoint), el corriol desapareix i no hi guanyem gaire.
Val a dir que l'única dificultat és la pista d'accés al punt d'inici, és d'uns 10km però es fan llarguíssims, és estreta i incòmoda, d'aquelles que sembla vagis dintre d'una batedora, no pots passar de 15km×h, a més amb molts trenca-aigües i els últims 3 km empitjora força, molt necessari passar amb cotxe alt i millor 4×4.
Cal fer atenció a la foto de portada, aquesta pista es tanca durant la temporada hivernal i fins al 15 de juny.
Per accedir a la pista cal estar atents entre Burgo i Lladorre, trobarem el trencall que comença a la mateixa carretera a esquerra, Google NO us conduirà per aquesta.
El millor lloc on aparcar i donar la volta és precisament el punt d'inici de ruta on hi ha un gran roc (foto), de fet, amb un 4×4 podríem pujar fins a arribar a les antenes dalt el cim, en aquest hi trobem a més de tot el complex de comunicacions, un solitari vèrtex enmig d'un pla herbat (fotos).
Com sempre, els waitpoint us donaran també informació addicional, la cobertura mòbil és correcta.
Gaudiu-ne amb respecte i en la millor companyia.