Montcau i la mola sant llorenç del munt

Photo ofMontcau i la mola sant llorenç del munt Photo ofMontcau i la mola sant llorenç del munt Photo ofMontcau i la mola sant llorenç del munt

22 minutes
December 7, 2017
December 2017

near Mura, Catalunya (España)

Arribem al coll d.estenalles amb molt de fred i amb tota la colla 4 adults i 4 nens/es.
Enfilem cap al montcau amb una pujada dureta k de seguida ens fa passar el fred el cim les vistes espectaculars tambe es veu sant llorenç del munt k es on anem tot seguit per un cami ple d.alzines i a estones molt pedregos es fa molt be pujant suau fins el darrer troç k es puja a la mola es mes dur pero sense cap problema arribem al cim de la mola al migdia hi ha força gent.
Fem un tomet entrem a l.esglesia i enfilem la baixada trankilament pel mateix cami k hem pujat pero sense pujar al montcau el darrer troç del montcau al coll es molt monoton ja k es passa per pista fins el parking del coll d.estenalles.
Bona caminada per fer amb familia esta tot molt ben indicat i no te perdua nomes esta posa.t l.anada.