Montcada i Reixac - Turó de Moià (Vallès Occidental)

Photo ofMontcada i Reixac - Turó de Moià (Vallès Occidental) Photo ofMontcada i Reixac - Turó de Moià (Vallès Occidental) Photo ofMontcada i Reixac - Turó de Moià (Vallès Occidental)

December 3, 2023
November 2023

near Montcada i Reixac, Catalunya (España)

(Quan anem a caminar, o amb bicicleta, ens podem aturar per observar plantes, flors, arbres o qualsevol ésser de la natura que ens crida l'atenció, també ho podem fer per prendre alguna cosa en algun poble que trobem pel camí, com també aprofitar per fer un tomb i conèixer els racons d'aquest poble. Fins i tot, agafem alguns camins que no semblen que siguin els que tocaria agafar si per algun motiu ens motiva fer-ho. Dit això, si alguna persona segueix el nostre camí, que ho tingui en compte, i més si veu que el track fa moviments estranys. Vinga, a seguir fent camí!)

Avui ens animem a pujar fins a un dels molts turons de la serralada de la Marina, en aquest cas el turó de Moià, sent un d'aquells que es veu des de diferents indrets de la llunyania, ja que hi ha una gran antena al damunt de tot.

Des de Montcada i Reixac esdevé un passeig molt agradable que combina estones més ombrívoles amb d'altres on el camí es va enfilant i podem anar copsant què és allò que hi ha al nostre voltant.