Montcada i Reixac-Ripollet-La Llacuna

Photo ofMontcada i Reixac-Ripollet-La Llacuna Photo ofMontcada i Reixac-Ripollet-La Llacuna Photo ofMontcada i Reixac-Ripollet-La Llacuna

38 minutes
one hour
December 6, 2017
December 2017

near Montcada i Reixac, Catalunya (España)

Des de l’Escola Mas Rampinyo podem accedir a la ruta del Parc de la Llacuna passant per Ripollet, població colindant a Montcada i Reixac. És una ruta fàcil, per fer amb família tot passejant veient la vegetació i la fauna típica de la zona d’aiguamolls. És circular i comença on acaba.

L’Escola Mas Rampinyo de Montcada i Reixac, de titularitat pública on es treballa per projectes i és el punt d’inici de la ruta.

Horts Urbans

Aquí trobem una zona d’Horts urbans de la població de Montcada i Reixac que l’Ajuntament ha cedit a la gent que està en atur.

PictographPhoto Altitude 194 ft

Àrea de descans

En aquest turonet amb bancs podem fer una parada durant la ruta i observar amb tranquil.litat els tipus d’arbres i arbusts del parc, i també les aus.

PictographIntersection Altitude 194 ft

En aquest punt ens desviem cap a la dreta.

PictographReligious site Altitude 220 ft

Trobem una petita capella en ruïnes, on podem aturar-nos i observar-la.

PictographBridge Altitude 210 ft

En aquest punt creuem el pont del riu sec i ja ens trobem dins la població de Ripollet, que fa frontera amb Montcada i Reixac.

PictographSummit Altitude 184 ft

Des d’aquí podem veure una vista directa al cim del Turó de Montcada.

PictographRiver Altitude 184 ft

Rierol de la Llacuna

Aquí podem veure un rierol sec de la Llacuna.

PictographPark Altitude 187 ft

En aquest punt de la ruta es pot fer una parada lúdica esportiva. Hi ha tirolina, pista de bàsquet, d’skaters, de futbol, fonts d’aigua ...

En aquest punt de la ruta, podem accedir a una de les entrades al parc de la Llacuna. En aquest panell informatiu podem veure que hi ha.

PictographLake Altitude 174 ft

Llac de la Llacuna

Aquest és l’aiguamoll de la Llacuna on podem veure la seva fauna i flora i de vegades també ens hi podem trobar alguns animals que la gent deixa en anar.

On vam iniciar la ruta és a on també l’acabem a la porta de l’Escola Mas Rampinyo.