Món St Benet-Riera de Mura- Tres Salts- Món St Benet

Photo ofMón St Benet-Riera de Mura- Tres Salts- Món St Benet Photo ofMón St Benet-Riera de Mura- Tres Salts- Món St Benet Photo ofMón St Benet-Riera de Mura- Tres Salts- Món St Benet

January 18, 2014

near Navarcles, Catalunya (España)

Ruta enoturística del Bages, volta circular que us portarà a veure un patrimoni únic a Catalunya, les tines a peu de vinya. Aquestes construccions van ser construïdes a l'època de màxima esplendor de la vinya al Bages. Gaudireu a més de tot el paisatge de construccions amb pedra seca, marges, parets, barraques de vinya.
Sortint del monestir de St Benet de Bages, us dirigireu al Pla de les Generes. tot seguit continuareu el camí per baixar fins a la riera de Mura, vorejant-la i seguint el curs del riu Llobregat arribareu als Tres salts. Continuareu pel camí vorejant el riu per tornar a arribar al monestir de St Benet de Bages.

L'itinerari també es apte per fer-lo amb BTT

PictographFountain Altitude 715 ft

Font dels Burjons

No està senyalitzada. Després de travessar el primer pont del riu Llobregat (pont de les Generes), just a ma dreta surt un corriol que va paral.lel al riu. A uns 300 mts aprox. es troba la font. no sempre surt aigua.

PictographPhoto Altitude 951 ft

PictographPhoto Altitude 673 ft

PictographPhoto Altitude 686 ft

PictographPhoto Altitude 676 ft

Observar el grup de Tines des del mateix camí, ja que es una casa particular.