Mon Natura Pirineus - Borda d'Arnaldo

Photo ofMon Natura Pirineus - Borda d'Arnaldo Photo ofMon Natura Pirineus - Borda d'Arnaldo Photo ofMon Natura Pirineus - Borda d'Arnaldo

44 minutes
58 minutes
September 10, 2020
September 2020

near Son, Catalunya (España)

Fàcil itinerari per fer amb nens ben petits pero que puguin caminar bé. Jo he anat amb dos nenes de dos i tres anys.
La ruta va des de Mon Natura fins a la Borda d'Arnaldo. Un quilòmetre per a que es cansin els més petitanyos i descobreixin el bosc d'avellaners, floretes i petits insectes com papallones, escarabats i saltamartins, i alguna que altra caca de vaca... També és fàcil sentir corbs i altres ocells. Gran fauna ja és qüestió de molta més sort i silenci, cosa de vegades difícil amb nenes petites que no callen...
Al cap d'un quilòmetre arribarem a la borda de l'Arnaldo, bastant malmesa, però perfecte per fer un mos i estar-s'hi una estona entre prats, arbres, muntanyes i un rierol; i amb el petit alicient de poder trobar un tresor de geocaching, tot i que en el moment d'anar-hi nosaltres no el vam poder trobar, possiblement per estar expoliat...
La tornada no està grabada per que la vam fer amb les nenes en braços, ja estaven cansades, pel mateix camí.

Aquesta ruta forma part del "camí de les plomes", un itinerari circular d'uns 3'5 km molt fàcil que dóna la volta a les planes.