Mohammad hosein shakeran

36 minutes
September 2, 2019
September 2019

near Maḩalleh-ye Lonbān, Isfahan (Iran)

سفری کوتاه از خیابان مطهری تا ابتدای خیابان شاپور قدیم اصفهان که در این سفر کوتاه با دو پل و چند آثار تاریخی اصفهان آشنا شدم که دیدنش رو به دوستان علاقه مند پیشنهاد میکنم

یکی از پل های متعدد موجد در اصفهان هستش و به تازگی عرض این پل را اضافه کرده اند و به حق با وجود زاینده رود همیشه زنده زیباست

مکانی پویا برای رشد هنر در شهر هنرپرور اصفهان واقع در خیابان حکیم نظامی کوچه 19

مکان عبادت مسیحیان عزیز اصفهانی و مکانی زیبا برای بازدید گردشگران واقع در خیابان نظر میانی در محله جلفا

این هم کلیسای دیگری در خیابان نظر میانی هستش که برای بازدید هم مناسب هستش

مجموعه فرهنگی و هنری فرشچیان

محلی برای برگزاری جشنواره های هنری تئاتر و برگزاری کلاسهای انجمن خشنویسان می باشد واقع در ابتدای خیابان توحید

پل ابوذر یا آذر

پلی با قدمت نه چندان زیاد در مجاورت پا زیبای سی و سه پل که به هنگام حرکت نمایی زیبا از ی و سه پل را شاهد آن هستیم و دوخیابان آذر و توحید را به یکدیگر متصل می کند.

هتل آسمان

یکی از هتل های 4 ستاره اصفهان در ابتدای خیابان شاپور قدیم با رستورانی گردان در طبقه فوقانی می تواند لحظات خوبی را برای مسافرین و همشهریان عزیز اصفهانی رقم بزند.