Mirador de la Creu del Codó

August 5, 2020
August 2020

near Canalda, Catalunya (España)

Passeig que comença a l'aparcament del coll de Jou. Una pista ens apropa al mirador amb una pujada ben suau. Una vegada al mirador les vistes són impressionants. Des d'una barana damunt la roca ens podem deleitar amb una panoràmica que deixa bocabadat. Al fons l'embassament de la Llosa del Cavall i Sant Llorenç de Morunys flanquejats per vistes extenses dels pre-pirineus i molt més. Veiem la Serra de Busa, els Bastets o el Port del Comte. Però també la silueta del Pedraforca i en dies clars Sant Llorenç, Montserrat o el Montseny.
Paga molt la pena atansar-se a aquesta magnífica atalaia a 1529 metres d'alçada. La tornada l'hem realitzata a través d'un sender que surt a mà esquerra i que transcorre a tocar dels espadats i ens regala unes darreres vistes impressionants. Al final hem travessat l'àrea recreativa en un bosc preciós i amb taules i graelles , un espai molt cuidat on poder aturar-se a fer un mos.

01 MIRADOR DE LA CREU DE CODÓ

02 TOSSAL DE LA CREU DE CODÓ.