Mirador Corbiu

April 7, 2023
April 2023

near Tabescán, Catalunya (España)

Bonica ruta des del refugi la pleta del prat fins al mirador de Corbiu, situat a l’estació d’esquí de Tavascan des d’on podem contemplar valls, bordes, boscos rius amb els seus salts (prismàtics) i muntanyes.
Hi ha diferentes opcions per arribar al mirador, ja sigui seguint la pista d’esquí de fons o a través dels boscos, ambdues fàcils inclús pels nens i ben senyalitzades per panells.
Vistes espectaculars!!

Parquing del refugi Pleta del Prat

Photo ofPrimer seguim la pista d’esquí de fons i després el camí per dins el bosc. Tot està ben senyalitzat. Photo ofPrimer seguim la pista d’esquí de fons i després el camí per dins el bosc. Tot està ben senyalitzat. Photo ofPrimer seguim la pista d’esquí de fons i després el camí per dins el bosc. Tot està ben senyalitzat.

Panoràmica

Photo ofPic de Certascan i a la vall es veuen les bordes de Noarre Photo ofPic de Certascan i a la vall es veuen les bordes de Noarre

Pic de Certascan i a la vall es veuen les bordes de Noarre