Matagalls amb els peques !

March 15, 2021
March 2021

near El Brull, Catalunya (España)

Bon cim per fer amb els nens, en el nostra cas ha estat el primer cim que el nostra fill puja, sense comptar la creu de Gurb.

En total té tres pujades, la primera potser és la més forta que comença just després de Collformic i acaba abans del pla de la Barraca, la segona pujada és la més llarga però es deixa fer bé i la tercera és més curteta i la que fa menys desnivell, entre aquestes pujades trobarem troçets on el camí planeja ideal per descansar o aprofitar per menjar i distreure'ns amb els nens.

Nosaltres vam aparcar la furgoneta al segon aparcament , just 200m després del Restaurant de Collformic, des d' allà surt el sender direcció Collformic on empalmem amb el camí que puja de la carretera i continua tal i com he descrit abans, anirem seguint el camí fins arribar a dalt el cim.

Per baixar hi han moltes variants igual que per pujar però anant amb els nens hem d' anar a buscar el més curt i fàcil.
Comencem a baixar pel mateix camí, just al capdevall de la primera baixada, abans d'agafar el pla anem a la dreta direcció la Font Freda i abans d'arribar-hi anem a l' esquerre per un camí que s' intueix, aquest camí és ideal si anem en dissabte o diumenge ja que no i passa ningú, ningú ! nosaltres l' hem fet en diumenge i no ens hem creuat amb ningú, el camí val a dir que està poc fresat però un cop s'agafa ja no el deixem i anirem a sortir al pla de la barraca i d'allí ja encarem la última baixada i cap al cotxe.

Un cim molt maco compartit amb la família i uns amics on els nens gaudiran de la natura !

És una camí que no es veu massa perquè va per sobre l' herba i està poc transitat i gens fresat, però un cop el veiguem ja no el deixem.

• Photo of Esther Camarero
    Esther Camarero Nov 19, 2022

Amb moltes ganes de fer-la! Amb pekes de 5 i 7 anys es deixa fer mica en mica imagino,no?

• Photo of Joan Aguilà.
    Joan Aguilà. Nov 19, 2022

Hola Esther,
    Doncs dependrà molt de com siguin els nanos, però per poc que estiguin acostumats a fer caminadetes pujaran bé. La pujada més punyetera potser és la primera, després va fent.
    És qüestió d’anar-los distreient.
    Espero que us vagi molt bé !

• Photo of Esther Camarero
    Esther Camarero Nov 19, 2022

Deu ni do el q tiren la veritat! Aviat caurà! Gràcies!!