Matadepera (Les Pedritxes) - Les Foradades - La Moleta - Turó de les Pedritxes

Photo ofMatadepera (Les Pedritxes) - Les Foradades - La Moleta - Turó de les Pedritxes Photo ofMatadepera (Les Pedritxes) - Les Foradades - La Moleta - Turó de les Pedritxes Photo ofMatadepera (Les Pedritxes) - Les Foradades - La Moleta - Turó de les Pedritxes

April 6, 2015
April 2015

•   4.3 1 review

near Matadepera, Catalunya (España)

Deixarem el cotxe al carrer de Dalt de les Pedritxes, just a un dels punts més alts i al costat de l'inici del camí. En uns pocs metres hem de passar pel costat d'un dipòsit d'aigua i al sortir del corriol a una altra pista hem de trobar un segon dipòsit, tot creuant la pista trobem el camí a Les Foradades. Retornem al Collet de Les Foradades pel sender de sota i ens enfilaem a La Moleta fins el Turó de les Pedritxes per davallar fins una pista que ens retorna altre cop al Collet i d'aquí al punt inicial.
Sortideta plaent que si el dia acompanya tindrem panoràmiques tant de La Mola com de Montserrat excepcionals. Apte per fer amb família.