Marxa verda escola Sant Elies 15-04-18

Photo ofMarxa verda escola Sant Elies 15-04-18 Photo ofMarxa verda escola Sant Elies 15-04-18 Photo ofMarxa verda escola Sant Elies 15-04-18

April 21, 2018
April 2018

near La Plana Rodona, Catalunya (España)

Sortideta familiar organitzada per l´AMPA de l´escola Sant Elies per la zona de la Muntanyeta de Moja amb molt bon hambient, al final hi había una fideuà per els assistents.

PictographPicnic Altitude 694 ft

Zona de barbacoes La Muntanyeta

Enorme com no he vist cap i bastant ben cuidat. Té diverses zones i està preparat amb diferents nivells per fer des de barbacoes, amb el permís del Ajuntament previ, taules per fer aniversaris, festes o simplement donar una volta amb els gossos. Tramitació Qui ho pot sol·licitar: Qualsevol persona Preu: 15 Euros per barbacoa i dia. Període de la sol·licitud Tot l’any, en horari de cap de setmana ( dissabtes, diumenges i dies festius) Caldrà formalitzar la sol·licitud amb una antelació mínima de 3 dies naturals. Com es pot tramitar? Emplenar la corresponent sol·licitud. Realitzar el pagament a les oficines de l’Ajuntament ( àrea d’intervenció), després d’haver confirmat la disponibilitat.( També podeu fer el pagament a través de transferència bancària d’acord amb el model normalitzat que es disposa en l’apartat d’impressos d’aquest tràmit o bé presentant document acreditatiu de la realització d’aquesta transferència si és que el tràmit es realitza telemàticament) Temps mitjà de resolució: 1 setmana a partir de la sol·licitud

Gir dreta inici asfalt

Gir dreta inici pista terra

PictographPicnic Altitude 670 ft

Avituallament

Pomes i aigua!!!

PictographCave Altitude 680 ft

Pedrera de la Muntanyeta

A quasi tota la zona del massis del Garraf la pedra ès granitica, per aixó ja en temps dels romans ja la feien servir per fer calç.