Marxa curta (12,4 km) LoPastisset 2020 - XI edició

Photo ofMarxa curta (12,4 km) LoPastisset 2020 - XI edició Photo ofMarxa curta (12,4 km) LoPastisset 2020 - XI edició Photo ofMarxa curta (12,4 km) LoPastisset 2020 - XI edició

November 3, 2018
November 2018

near Benifallet, Catalunya (España)

Marxa curta LoPastisset 2020 (mateix recorregut que 2019)
Inclou la categoria Cadet del Circuit de Curses de Muntanya de les Terres de l'Ebre.
Les dues marxes tenen el mateix recorregut fins el km 6. En aquest punt s'ha de decidir quin recorregut ens porta fins a Benifallet (12,4 o 14,7 km).

PictographPhoto Altitude 72 ft

Deixem carretera T-302 i anem a la dreta cap barranc ullal (camí asfaltat)

PictographPhoto Altitude 75 ft

PictographPhoto Altitude 305 ft

• Photo of zarvaor
    zarvaor Jun 6, 2022

Bones, el passat 1 de Juny la vam fer en sentit barranc pujada, ens va agradar força. Només comentar que al Mas de la Roca, que ara es veu que l'estan arreglant, aneu en compte amb el gos i els amos. En arribar-hi ens van comentar que allò era propietat privada i que a la sínia no s'hi podia anar, fins aquí tot correcte. Per no pujar a la pista allí mateix com deia el track, vam fer uns dos-cents metres per camí molt brut, paral·lel a la pista. Aquí hi vam pujar, i només trepitjar-la, l'amo, que estava com a uns cent metres, va deixar anar el gos, que se'ns va tirar al damunt. Mentre em defensava del gos, l'amo venia tranquil·lament dient que allò era propietat privada i que ens mereixíem allò. Total que vaig sortir amb un parell de mossegades, una d'elles quant l'amo ja el tenia lligat, i amb molta sort, ja que el gos no es precisament petit ni pacífic. Una anada a l'hospital i una setmana d'antibiòtic.
    Vam marxar tot seguit i l'amo va venir al darrera, demanant-nos increïblement perdó.

• Photo of JMSALVAT
    JMSALVAT Jun 6, 2022

Fa uns anys que vam fer una variant d'aquest recorregut i si no ho veig malament, el punt que comenta el company "zarvaor", es per on passa, de ja fa anys, la Marxa "lo Pastisset", que crec que organitza la A.E. Fent Sendera de Benifallet. Si es així, caldria que deixéssiu ben clar si el pas es correcte o be si cal fer alguna variant. No es tracta de molestar a ningú, però tampoc convé tenir aquests desagradables ensurts. Gràcies.