Los Álamos - Torremolinos, por el Paseo Marítimo, Málaga.

Photo ofLos Álamos - Torremolinos, por el Paseo Marítimo, Málaga. Photo ofLos Álamos - Torremolinos, por el Paseo Marítimo, Málaga. Photo ofLos Álamos - Torremolinos, por el Paseo Marítimo, Málaga.

54 minutes
April 7, 2019
March 2019

near Playamar, Andalucía (España)

I have been doing a series of walks connecting stations on the RENFE Cercanias line from Malaga to Fuengirola. This walk is from the Renfe Station in Los Alamos to Torremolinos. It is a relaxing walk along the Paseo Maritimo, with the usual Chiringuitos, Kite Surfing, sun beds, etc. There is a sharp climb up from the beach in Torremolinos to the Renfe Station, but this can be reduced by using the lift.
Estoy haciendo una serie de caminos que conectan estaciones en la línea de Cercanías RENFE de que va de Málaga a Fuengirola. Este paseo de hoy, es desde la estación de Renfe en Los Álamos hasta Torremolinos. Es un paseo relajante por el Paseo Marítimo, con los habituales chiringuitos, kitesurf, hamacas, etc. Hay un fuerte ascenso desde la playa de Torremolinos hasta la estación de Renfe, pero esto se puede reducir usando el ascensor.