L'Olleria - Bellús- Cova Negra - Casa de la llum (Sergio Andres Vidal 1BAT A)

Photo ofL'Olleria - Bellús- Cova Negra - Casa de la llum (Sergio Andres Vidal 1BAT A) Photo ofL'Olleria - Bellús- Cova Negra - Casa de la llum (Sergio Andres Vidal 1BAT A) Photo ofL'Olleria - Bellús- Cova Negra - Casa de la llum (Sergio Andres Vidal 1BAT A)

December 16, 2018
December 2018

near L'Olleria, Valencia (España)

Hem començat la ruta a L’Olleria, hem pasat per la Font Vella y hem agafat el camí de Beniganim, despres el cami la Garrofera i finalment el camí de Bellus fins arribar a Bellus, hem travesat la carretera y hem entrat al poble per agafar el camí de l’estret de les aigües fins arribar a la Cova negra y hem continuat fins a la casa de la llum.
Recomane aquesta ruta perque es fácil de fer, tot el camí es esfaltat fins arribar a la Cova negra on el camí es de Terra pero no es complicat, a mes es un paratge molt bonic on es pot fer escalada i a l’estiu bañarse al riu.
( Si voleu seguir aquesta ruta fixeu-se que s’hem equivocat de camí i hem tirat arrere )