lo Pilar d'Almenara

June 8, 2020
June 2020

•   4.7 1 review

near La Guàrdia, Catalunya (España)

Caminada senzilla fins el Pilar d'Almenara, cim inclòs a la llista 100 cims de la FEEC. Al costat del cim hi destaca la torre de guaita del Castell d'Almenara, declarada bé cultural d'interès nacional. Durant part de la ruta el camí coincideix amb el GR3 i el PR-C72. Retornem al punt d'inici fent una curta circular, tot passant per la vora d'uns conreus. Els darrers metres són per carretera.

Poca sensació de muntanya tot i l'extensa panoràmica que es gaudeix des del cim. Un paisatge diferent que cal saber apreciar.

A reveure!

Carretera

• Photo of tonihardcore
    tonihardcore Sep 29, 2020

Passejada fàcil, amb el al·licient de pujar a la torre i visitar les ruïnes que ens trobem durant la ruta.
    Com diu el company, poca sensació de muntanya, però excel·lent panoràmica de la zona.

Merci per compartir, salut!

• Photo of Montderes
    Montderes Sep 30, 2020

Bon resum, tonihardcore. Passejada fàcil i també excel·lent posta de sol.