Lo Peladet 1.471m (Noguera/Pallars Jussà) 100 cims

Photo ofLo Peladet 1.471m (Noguera/Pallars Jussà) 100 cims Photo ofLo Peladet 1.471m (Noguera/Pallars Jussà) 100 cims Photo ofLo Peladet 1.471m (Noguera/Pallars Jussà) 100 cims

44 minutes
June 6, 2023
June 2023

near Sellés, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al costat pista d’un 11 km que surt de la L-913 despres de Vilanova de Meià, la pista esta bastant bé però vam trobar algun toll i algun correc d’aigua anàvem amb cotxe SUV i 4x4. Atenció no seguiu mes la pista perquè te una forta baixada amb una trialera i es molt complicada de pujar.
Inicia amb l’excursió per pista fins arribar el GR que puja de Rúbies a partir d’aquí agafem un sender que va pujant per la Cresta fins arribar al cim hi ha una fita de pedres i te fantastiques vistes.
La tornada la fem pel mateix camí es desviem uns metres per veure la Portella Blanca.
L’ excursio té cap dificultat els 11 km de pista són és una mica llarga van combinar aquesra excursio amb el Cogulló i a dinar al bar escaladors de Vilanova de Meuà